Amortizoare Knorr-Bremse – Hasse&Wrede

 

Amortizoarele Knorr-Bremse, disponibile prin intermediul diviziei HASSE & WREDE, reduc vibratiile de torsiune de la nivelul arborilor cotiti, arborilor cu came si pompelor de carburant si reduc nivelul sonor, asigurând astfel o performanta îndelungata a motorului.

Amortizoare vasco-elastice

amortizoare vascoase1) Amortizoare vâsco-elastice pentru vibratiile de torsiune
Amortizoarele Knorr Bremse vâsco-elastice reduc vibratiile de torsiune printr-o interactiune amortizanta între masa secundara (inelul amortizorului) si masa primara (carcasa).

2) Amortizoare vâsco-elastice cu fulie decuplata
Amortizorul vâsco-elastic cu fulie decuplata ofera o solutie compacta pentru decuplarea vibratiilor de torsiune dintre arborele cotit si fulie, cu reducerea concomitenta a vibratiilor de torsiune din interiorul arborelui cotit.

Fulia este legata de butuc printr-un cuplaj de cauciuc ultraflexibil si se deplaseaza pe un lagar de alunecare, care nu necesita întretinere.


Amortizoare hidraulice

amortizoare camioane

Amortizorul hidraulic HYDROLASTIC, oferit de Knorr Bremse, reduce vibratiile de torsiune conform principiului modificarii hidrodinamice. Vibratiile de torsiune produc în amortizor o miscare relativa între masa primara (butuc: suprafata portocalie) si masa secundara (carcasa: suprafata galbena). În urma acestei miscari, uleiul mineral este comprimat printr-o fanta strâmta. Scaderea în presiune rezultata corespunde unei scaderi în performanta hidraulica, fapt ce produce efectul de amortizare.

1) Amortizoare vâsco-elastice pentru vibratiile de torsiune

Amortizoarele vâsco-elastice reduc vibratiile de torsiune printr-o interactiune amortizanta între masa secundara (inelul amortizorului) si masa primara (carcasa).

2) Amortizoare vâsco-elastice cu fulie decuplata

Amortizorul vâsco-elastic cu fulie decuplata ofera o solutie compacta pentru decuplarea vibratiilor de torsiune dintre arborele cotit si fulie, cu reducerea concomitenta a vibratiilor de torsiune din interiorul arborelui cotit.

Fulia este legata de butuc printr-un cuplaj de cauciuc ultraflexibil si se deplaseaza pe un lagar de alunecare, care nu necesita întretinere.