Solutii de top pentru sisteme de franare


Datorita unei experiente de decenii în domeniul tehnologiei de frânare si al activitatilor de proiectare, la nivel mondial, compania Knorr-Bremse dispune de o competenta de specialitate si de o forta de inovatie cuprinzatoare în cele trei tehnologii de baza: sistemele pneumatice, mecanice, electronice, precum si în domeniul complexei tehnologii de reglare.

Instrumente de proiectare, procedee de simulare moderne, precum si efectuarea unor încercari intense si lipsite de compromisuri asigura sisteme deosebit de robuste, care functioneaza în mod sigur si fiabil chiar si în cele mai dure conditii.

Sistemul pneumatic

sisteme franare - sisteme pneumaticeAerul comprimat este mediul de lucru cel mai important în domeniul vehiculelor utilitare. Acesta este produs de compresor, transportat, prin unitatea de procesare a aerului, catre rezervoarele de aer comprimat si acumulat în acestea. În cazul unei frânari sau al unei modificari de sarcina, aerul comprimat este transportat prin intermediul unor supape si/sau module de control, catre cilindri si/sau burdufuri de suspensie, iar aceasta la presiuni ale sistemului de minim 10 bari.
Astfel, va prezentam mai jos cele 3 sisteme de franare Knorr-Bremse:


Sistemul mecanic

sisteme franareAerul comprimat este mediul de lucru cel mai important în domeniul vehiculelor utilitare. Acesta este produs de compresor, transportat, prin unitatea de procesare a aerului, catre rezervoarele de aer comprimat si acumulat în acestea.În cazul unei frânari sau al unei modificari de sarcina, aerul comprimat este transportat prin intermediul unor supape si/sau module de control, catre cilindri si/sau burdufuri de suspensie, iar aceasta la presiuni ale sistemului de minim 10 bari.


Sistemul electronic

sisteme franare - sisteme electroniceÎn cadrul sistemelor moderne de frânare, securitate şi suspensie pentru vehiculele utilitare, sistemele pneumatice au fost înlocuite în multe cazuri cu cele electronice.

Cu timpi de comandă de ordinul milisecundelor, unităţile de control electronice transmit comenzile de reglaj către supapele şi modulele aferente. În felul acesta, comportamentul de frânare şi de rulare pot fi instantaneu adaptate noilor situaţii, din aceasta rezultând standarde masiv îmbunătăţite pe planul stabilităţii vehiculelor, al controlului procesului de frânare, confortului de rulare şi securităţii.


Tehnologie complexa de reglaj

Compania Knorr-Bremse dispune de o experienta de peste un secol în controlul sistemelor pneumatice de reglare, care se utilizeaza cu succes si în afara dispozitivelor de frânare propriu zise, cum este sistemul Powertrain.